
Смелият ход на Apple да навлезе в Холивуд със своя бранд Apple Originals постави основите на Apple TV Plus. Сега Google пробва своя собствена кампания в шоубизнеса, но прилага съвсем различен подход.
Според Business Insider Google тихомълком е навлязла в развлекателната индустрия с откриването на продуцентска компания с абстрактно име, наречена 100 Zeroes. За разлика от Apple, която изписва името си върху всички свои продукции, новото начинание на Google изглежда деликатно. Освен ако не сте технологично ориентирани, само от името няма да предположите, че става въпрос за дейност на Google, а може би точно това иска компанията. Само за да знаете, че числото 1, последвано от 100 нули, е известно също като „googol“ - математически термин, който представлява числото 10 на степен 100 и е вдъхновение за собственото име на Google. Така че наистина "100 нули" е доста умно име за компания, собственост на Google.
Business Insider съобщава, че мисията на 100 Zeroes е да представя технологиите и продуктите на Google в положителна, амбициозна светлина. Представете си обратното на Black Mirror. Очевидно целта е да се привлече по-младата аудитория, която свързва елегантните и авангардни технологии с Apple. За да бъдем честни, Apple играе тази игра от известно време насам. Нейните безпроблемни продуктови пласменти са неизменна част от филмите и телевизията от дълго време. Устройствата на Google, като телефоните Pixel, едва наскоро започнаха да се появяват в шумни предавания. Пример за това: сериала The White Lotus.
Но 100 Zeroes не се заминава само с това да вмъква телефони Pixel или устройства Nest в сцените. Google има съвсем различна сделка за разполагане на продукти с компания, наречена United Talent Agency. По-скоро новата продуцентска къща на Google е резултат от многогодишно партньорство с Range Media Partners, агенцията за таланти и продуцентската компания, която стои зад филми като A Complete Unknown и Longlegs. Ролята на Range е да търси и разработва проекти, които Google може да финансира или копродуцира. Докато работят, Google няма да има нищо против да вплете технологии от следващо поколение като AR, VR, пространствени изчисления и функции като Circle to Search или Immersive View точно в тези истории.
Изглежда, че Google се стреми не само към касов успех. Истинският тест за новото начинание ще бъде дали тези проекти могат да повишат настроенията около продуктите и услугите на компанията. И ако се чудите къде ще гледате тези подкрепени от Google филми и предавания, не ги търсете в YouTube или Google TV.
Според доклада Google планира да ги продава на големи стрийминг платформи като Netflix и на традиционни холивудски студия. Така че Google очевидно не иска да превърне YouTube в следващата Apple TV Plus. Засега се пригответе да виждате технологиите на Google по-често на екраните си.
Снимка: Unsplash
Виж още: Пробив в електроземеделието: Ново научно откритие може да изхрани 136 млрд. души