Заедно с вълната финансови доклади LG публикува своя. За сметка на основния си конкурент Samsung, компанията расте главоломно – второто тримесечие на 2014 г. е най-високото на компанията до сега и над 20% по-силно от миналогодишните. Основния принос за това е любимеца на критиците – флагмана G3, както и сериозните продажби на среден клас смартфони от серията L. С оглед на технологиите, вече една трета от продажбите на телефони на LG са от LTE-A модели, насочени към бързата мобилна връзка на китайските оператори.

Не само телефоните на компанията се справят добре – високия клас Ultra HD 4K телевизори са скочили с 3%, в сравнение с последното четвърт. С печалби от 599 милиона долара за този финансов период, LG все още е далеч от печалбите на Samsung, но поне се движат нагоре, не надолу. Това показва, че след като Европа и Америка вече са разработени и опитомени пазари, войната на смартфоните се измества на изток – най-вече в Китай.

Видео демонстрация на 18-инчовия огъващ се OLED екран на LG