Един милиард долара – толкова може да струва един ден и вашето мобилно приложение, ако се съди по примера на Musical.ly.
Популярното сред тийнейджърите приложение бе закупено от китайската компания Beijing Bytedance Technology в сделка на стойност между 800 милиона и 1 милиард долара.
Ако не сте чували за Musical.ly, вероятно сте стари или поне над 20 години. То стартира преди 3 години и скоро след това се превърна в истинска сензация. Концепцията е много проста: с Musical.ly подрастващите създават 15-секундни музикални клипове, в които хлапетата имитират своите музикални идоли. Musical.ly бе позиционирана като малко по-различна социална медия и платформа за създаване на кратко потребителско съдържание. На теория приложението се конкурира с Vine на Twitter, Instagram на Facebook и Snapchat, но с една ключова разлика – аудиторията му е изключително млада. Над 60 процента от неговите потребители са между 13 и 20 години.
Купувачът е водеща китайска платформа за съдържание, която притежава поредица от мултимедийни приложения и фирми в страната, завършва Mashable.