На 10 декември AOL сменя класическото си лого и корпоративната си визия. След по-малко от месец синият триъгълник с вписания в него кръг ще остане в историята. Поводът? Компанията иска да отпразнува отделянето си от Time Warner и новия си самостоятелен живот.

При това промяната няма да е никак незабележима, както може да се прецени от официално публикуваните варианти за ново лого. AOL бяга от стилизирането, променя шрифта на изписването и залага на доста раздвижени и нестандартни образи. Основната концепция при всички възможности е една – надпис Aol. върху изображение (от драсканица, през цветна експлозия чак до златна рибка).

Нестандартният избор на ново лого след толкова много години на консерватзиъм отбелязва и новата посока в развитието на компанията. Изпълнителният директор Тим Армстронг непрекъснато изтъква, че бъдещето на AOL е в създаването и публикуването на уеб-базирано съдържание. Има ли по-добър начин да се акцентира върху креативността от цялостна промяна на идентичността?

Тагове: