Facebook имат план да продават реклами от телевизионен тип за 2.5 млн. долара на ден, съобщиха от Bloomberg.

 

От най-голямата социална мрежа, която има регистрирани 1.15 млрд. потребители, планира да предлага 15 секундни рекламни клипове. Това трябва да стане факт до края на годината. Стъпката цели да се отклонят пари за реклама, които в момента отиват в телевизията или при Google и по-точно - YouTube. Facebook ще наблегнат на голямата си база потребители, от които 61% посещават сайта всеки ден. Между 80 и 100 млн. са онлайн в социалната мрежа и през нощните часове.

 

И сега могат да качват кратки рекламни клипове, които след това да се споделят на стената на потребителите. Идеята е, че новите 15 секундни клипове (стандартна дължина за телевизионна реклама) ще отидат директно в списъка с новини. Видеоклиповете, които се заснемат чрез Instagram, също са с продължителност до 15 секунди. Видеорекламите ще бъдат базирани само на годините и пола на потребителите.

 

Потребителите на Facebook няма да виждат реклама повече от три пъти в един ден. Цената за един ден излъчване на рекламен клип ще варира между 1 и 2.5 млн. долара (според броя потребители).

Тагове: