Първият вестник за таблети, The Daily, не се радва на сериозен успех. Платеното издание, което е достъпно чрез приложение само за iPad, е записало 10 милиона долара загуби от премиерата си досега. Разработката му до пускането пък е струвала над 30 милиона долара. Абонаментите възлизат на 800 000, но не е ясно дали това са само хората, които редовно си плащат, за да четат вестника, или включва и онези, които са тествали безплатната ограничена версия. Едноседмичен абонамент струва само 99 цента, но услугата засега е достъпна само на територията на САЩ. Издателят на The Daily, News Corp, не се отчайва от тези резултати. Медийният гигант посочва, че изданието все още се развива, така че е твърде рано за обективна оценка за бъдещето му. Носят се слухове, че News Corp работи и върху версия на The Daily за Android таблети.