Официално e: хората прекарват повече време в гледане на YouTube на телевизорите си, отколкото на телефоните си. В годишното писмо на платформата главният изпълнителен директор на YouTube Нийл Мохан разкри, че зрителите гледат повече от 1 милиард часа съдържание в YouTube на своите телевизори всеки ден.

През последните две години YouTube запазва позицията си на най-гледаната стрийминг услуга в САЩ, според данни на Nielsen - и за това има основателна причина. Компанията направи някои значителни промени в своето телевизионно приложение, които правят платформата да изглежда като пълноценна стрийминг услуга.

Миналата година YouTube промени оформлението на своето приложение за телевизия, като позволи на потребителите да изтеглят коментарите и описанията на видеоклипове от дясната страна на екрана, докато видеоклипът се възпроизвежда отляво. Добавени са и „сезони“, които улесняват прелистването на поредици от видеоклипове с дистанционното, както и функцията „Гледай с“, която позволява на създателите да добавят коментари към игри и събития в реално време.

„За все повече хора гледането на телевизия означава гледане на YouTube“, пише Мохан. „Но „новата“ телевизия не изглежда като „старата“ телевизия. Тя е интерактивна и включва неща като късометражни филми (да, хората ги гледат на телевизори), подкастове и предавания на живо, точно наред със спортните предавания, ситкомите и токшоутата, които хората вече обичат.“

Междувременно YouTube TV, чиято цена току-що се повиши, събра повече от 8 милиона абонати, а абонаментите за YouTube Premium и Music надхвърлиха 100 милиона (включително пробните версии). Тези цифри остават непроменени в сравнение с тези, които YouTube предостави миналата година. Мохан заяви, че компанията „ще продължи да подобрява любимите на феновете функции на YouTube TV, като Key Plays и multiview, и ще предостави нови предимства на абонатите на YouTube Premium“.

Снимка: Unsplash

Виж още: Този LED дисплей може да превърне предницата на вашата Tesla във Ferrari, Rolls-Royce или... лицето на Мъск