Може би вече сте се изморили от NFT - всеки от любимите ви брандове ви е бомбардирал с предложение да се сдобиете с някой “уникален” тоукън, свързан с него. Но скоро дори вашето Latte в Starbucks може да се сервира с NFT. Световноизвестната верига обяви плановете си да навлезе и на този пазар, като отделните дигитални колекционерски предмети ще предоставят на собствениците си достъп до ексклузивно съдържание и други предимства. “Новите технологии, свързани с web3 и по-специално NFT, сега позволяват този стремеж и ни позволяват да разширим това, което Starbucks винаги е бил в основата си”, каза главният маркетинг директор на Starbucks Брейди Брюър. Той добавя: “За да постигнем това, ние ще разширим нашата рамка за това, какво означава хората да бъдат членове на общността на Starbucks, като добавим нови концепции като собственост и модели на членство в общността, които виждаме да се развиват в пространството на web3”.

Все още не е ясно на каква тактика ще заложи компанията, нито кой ще отговаря за дизайна на въпросните NFT, но в съобщението се акцентира върху ключовите думи членство, кафе, разказване на истории и уникални преживявания и предимства. Не е изненадващо, че Starbucks биха искали да експериментират в NFT пространството, като се има предвид, че компанията си е направила име като изпреварваща кривата, когато става въпрос за новите технологии.

Снимки: Unsplash

ВИж още: Може ли изкуствен интелект да приготви перфектното кафе?

Още от Social