Renault Megane Trophy
След представянето на новия Megane Coupe френският концерн показа и състезателната версия на купето. Megane Trophy има същата механика като настоящия автомобил, но включва хомологирано от ФИА тръбно шаси. Двигателят е 3,5-литров V6 с 24 клапана и монтиран по средата, а скоростната кутия - полуавтоматична, като предавките се превключват с пера на волана. Окачването е състезателно и изцяло регулируемо, а джантите са 18-цолови, направени от суперлеки, но суперздрави материали и обути в сликове Michelin.
Двигателят диша благодарение на монтиран на тавана въздухозаборник, а всмукателната система е изцяло подновена. Това увеличава мощността от 330 на 360 к.с. Надеждността на болида е увеличена и ревизии се правят чак след 5500 км пробег. Комбинирана с уникалната аеродинамика на композитните външни елементи, допълнителната мощност позволява на Megane Trophy да прави времена на пистата, близки до тези на Porsche GT3.
До края на годината Megane Trophy ще бъде достъпен като кит за модифициране на вече съществуващи модели. Но тази процедура ще се изпълнява само от фабриката Alpine.
Clio Renaultsport R3
Clio R3 представлява база на R3 Access и е изцяло подготвена за състезания спортна модификация на Clio RS. Двигателят е същият 2,0-литров с 200 к.с., а скоростната кутия е 6-степенна секвенционална със самоблокиращ се диференциал ZF-type. Електрониката на мотора е Magnet-Marelli.
Джантите са еднопластови Speedline с диаметър 17 цола и гуми Michelin с размери 19/62-17. Собственото тегло на Clio R3 е само 1080 кг, благодарение на олекотен колянов вал и изпускателна система, а маховикът е същият като при R3 Maxi. Clio R3 е само на предно задвижване, което означава, че става само за асфалт. Цената на Clio Renault Sport R3 Access ще е 32 600 евро във Франция, съобщиха пратениците на агенция Speed-Press.
Коментари (0)