Huawei Consumer Business Group демонстрира своите иновативни технологии, водещи продукти, екосистема и др. на Mobile World Congress 2023 (MWC 2023), който се провежда в Барселона от 27 февруари до 2 март 2023 г. Щандът на Huawei e аранжиран с тема „Пътеводител към интелигентния свят“, създавайки „технологичен оазис“ на потапящо изживяване, интегрирани интелигентни технологии и актуални сценарии от живота.
Разнообразната гама от иновативни продукти, представени на изложението, включва HUAWEI Mate 50 Pro, HUAWEI WATCH Buds и HUAWEI WATCH GT Cyber. Huawei инициира обмен между брандове и технологии, задълбочени дискусии с глобални партньори и демонстрира актуални иновации и бъдещи стратегии.
„Huawei Consumer BG направи силно представяне на MWC 2023 и вярва в предоставянето на висококачествени иновативни изживявания и услуги на глобалните потребители благодарение на брандове от висок клас, иновативни технологии и висококачествени продукти“, сподели Кевин Хо, главен оперативен директор на Huawei Consumer BG. „С поглед към бъдещето Huawei ще споделя все повече резултати от развойната си дейност и ще предоставя повече иновативни продукти и услуги в полза на потребителите от цял свят.“
HUAWEI Mate 50 Pro, иновациите в смартфоните и още
През 2022 г. Huawei запази позициите си на лидер в смартфон иновациите със сгъваемия HUAWEI Mate Xs 2, мощния HUAWEI Mate 50 Pro и стилната серия HUAWEI nova 10. На MWC 2023 тези водещи продукти демонстрират потенциала на Huawei в областта на цифровите изображения, сгъваемите смартфон формати и разбирането на нуждите на по-младите потребители.
HUAWEI Mate 50 Pro демонстрира няколко технологични пробива, сред които 10-степенна физически регулируема бленда. Изключително лекият, ултра плосък и супер издръжлив HUAWEI Mate Xs 2 издига мобилния телефон със сгъваем екран на ново ниво. Серията HUAWEI nova 10 продължава да води иновациите в технологията за заснемане на изображения със селфи камера на смартфон, предоставяйки функции като близки портрети, предно видео с двоен изглед и предна камера с витринен фокус.
На 26 февруари в рамките на събитието HUAWEI XMAGE в Барселона компанията представи своя доклад „HUAWEI XMAGE Trend Report 2023“ и покани експерти да обсъдят резултатите от направените проучвания и да разгледат развиващата се връзка между технологията и творците.
Интелигентни часовници, изследващи нови посоки за развитие на носимите технологии
През 2022 година интелигентните носими устройства на Huawei продължиха да предоставят подобрено продуктово изживяване на потребителите по целия свят чрез иновации в дизайна, производствения процес и софтуерните и хардуерните функции.
На тазгодишното изложение MWC Huawei представи два нови продукта, които демонстрират най-съвременни иновации в носимите технологии. HUAWEI WATCH Buds съчетава функциите на TWS слушалки и смарт часовник, предлагайки повече удобство чрез интегриране на тези две устройства в едно цяло. HUAWEI WATCH GT Cyber предлага смарт часовник с бърза смяна на корпуса, предназначен да посрещне нуждите на младите потребители при различни сценарии и тяхното желание за себеизразяване.
Освен в хардуерно Huawei демонстрира пробиви и в софтуерно отношение. Чрез собствени разработки, като HUAWEI TruSeen™, HUAWEI TruSport™ и HUAWEI TruSleep™, носимите устройства на Huawei осигуряват професионално наблюдение на здравето и спорта за потребителите в световен мащаб.
Завършена платформа, използваща екосистемата HMS
Секторът за екосистемата за мобилни услуги на Huawei (HMS) демонстрира богата гама от възможности – от разработка на приложения, разпространение и ръст на операциите до монетизацията, предоставяйки на разработчиците услуги с пълен жизнен цикъл.
AppGallery обслужва над 170 държави и региони в световен мащаб, като месечните активни потребители достигат 580 милиона и броят им продължава да расте; AppGallery предоставя на партньорите си разнообразие от висококачествени ресурси за промотиране на дейността им, а на потребителите – разнообразие от приложения, посрещащи нуждите им в съвременния свят.
Petal Ads разполага със собствен медиен трафик, достигайки аудитория от 100 милиона в 11 различни канала. Платформата има достъп до 53 000+ медийни канала по целия свят, покриващи 190+ индустрии и обслужващи над 730 милиона потребители на устройства и приложения на Huawei.
Ангажираност с развойна дейност и очаквания за стабилен ръст през 2023 г.
Huawei води по брой глобални патентни заявки и отбелязва впечатляващи резултати в стратегията за интелектуална собственост. Според данни, публикувани от IFI CLAIMS Patent Services, глобален доставчик на база данни за патенти, Huawei отбеляза стабилни патентни заявки през последните две години, изкачвайки се от девета през 2020 г. до четвърта позиция през 2022 г. С 2836 патента, увеличение от 2%, Huawei е един от най-големите притежатели на патенти в световен мащаб. През последното десетилетие компанията е инвестирала повече от 115 милиарда евро за научноизследователска и развойна дейност. Huawei притежава повече от 45 000 валидни оторизирани патентни фамилии (над 110 000 броя) по целия свят, като над 90% от патентите са за изобретения, и патентната стойност на компанията е всепризната в индустрията.
Снимки: Huawei