Новият проект носи засега условното наименование "автомобиль доступный" (достъпен автомобил). Неговата таргет група са досегашните купувачи на "класиката" и на Лада Самара, пазарен сегмент, който винаги е бил основен за АвтоВАЗ, продаващ в него годишно от 300 до 400 хиляди автомобили.
"Не бива да оставяме тази категория купувачи без внимание, внимателно планираме разработка на автомобил и за нея - каза старшият вицепрезидент по техническото развитие компанията Максим Нагайцев.- Ясно е, че моторът и основата на купето ще се вземе от сегашен сериен модел, защото няма друг начин да направиш евтин автомобил."
Руски специализирани медии смятат, че цената на достъпния автомобил няма да надхвърли 8000 долара.
Коментари (0)