Когато видим продукт по време на CES, сърцето ни забива лудо, защото си задаваме въпроса: “Ами ако наистина това устройство стигне до потребителите?”. Въображението ни се отключва и вдъхновението ни завладява с все сила. И ето че една такава мечта вече се сбъдва: представеният по време на CES 2019 “навиващ” се телевизор на LG – Signаture, е пуснат за предварителна заявка в сайта на компанията.
Към този момент цена не е обявена, но се съмняваме тя да е около обещаната от 60 000 щатски долара. Миналата година друг също толкова иновативен модел на LG беше продаден в Южна Корея за 89 000 долара. Съответно не можем да очакваме големи “подаръци”, що се отнася за телевизор, който може да се “прибира” и появява отново, когато имаме нужда от него. Със сигурност онзи, който може да позволи да заплати сумата, ще се нуждае и от доста подробни инструкции как да работи с този зашеметяващ модел.
Снимки: LG
Виж още: Смартфон бизнесът изгуби духа и иновациите на LG завинаги