Дизайнът е базиран на класиката 300 SL, като вратите отново се отварят вертикално нагоре. Аеродинамиката подсказва, че новият SLK Gullwing ще има забележителни динамични показатели. Предницата е издължена и хищна, фаровете са скосени, а под тях е разположен сплитер.
Задвижването е по хибридна технология, като батериите са разположени в праговете отстрани. Така праговете стават доста високи, но в същото време позволяват на страните да се отварят нагоре. Най-вероятно SLK Gullwing ще използва литиево-йонните батерии от концепцията Blue-Zero E-Cell, която дебютира на изложението в Детройт.
С тях автомобилът може да измине 190 км, преди да има нужда от презареждане. Електромоторът ще бъде комбиниран най-вероятно с доработка на 3,5-литровия бензинов V6, който се използва в сегашния модел. Като допълнение SLK Gullwing ще разполага със стоп-старт система, както и със система за регенериране на спирачната енергия. Това предполага, че автомобилът ще е с разход от около 5,8 л/100 км и с вредни емисии в границите на 150 г/км.
Хибридното задвижване ще повиши въртящия момент благодарение на електромотора. Ускорението от място до 100 км/ч ще е в рамките на 5 сек, а максималната скорост ще бъде 250 км/ч. Новият SLK Gullwing ще се появи на пазара през 2012 г., съобщава агенция Speed-Press.
Коментари (0)