Модният свят обича т.нар. добавена реалност (augmented reality), или просто АR. Различните начини, по които брандовете интегрират тази технология в продуктите и маркетинга си, го доказват. Едно от най-известните модни списания в света - W Magazine, създаде корица с добавена реалност в колаборация със студиото за визуални ефекти The Mill. Корицата за септември ще включва интерактивно, компютърно-генерирано изображение на Кейти Пери. Когато корицата се погледне през обектива на смартфон или таблет, изображението се променя и оживява.

За целта W Magazine създава придружаващо приложение на име Beyond the Page, което работи с iOS и Аndroid. След инсталирането му трябва само да насочите камерата на устройството си към различни части на списанието, което скоро излиза на пазара, за да видите как части от съдържанието се превръщат във виртуални. На корицата например лицето на Кейти Пери се превръща в 3D модел, сътворен от цветни картинки. Ако натиснете устните или челото й, изскача кратко видео, където тя говори за „бунт“, докато се разхожда по улиците на Париж. В броя има още участъци с обогатена реалност и изскачащи видеа, но най-потапяща като изживяване е корицата с Пери. Имплементирането на технологията за добавена реалност в корици не е нещо невиждано, тъй като Тhe New Yorker и Elle са правили експерименти с това, но този път резултатът е наистина впечатляващ.

Още от Social