Официалното представяне на новата Lancia Delta, се проведе на 10 ноември 2008 г., в изисканата атмосфера на автосалона марката в София, в Avto Union Center. Аристократичният италиански дух, бе подсилен от изящна класическа музика и бляскаво ревю на Versace, официален партньор на Lancia.

Шоуто бе открито от Изпълнителния директор на Ауто Италия, Васил Славов. С кратка презентация директор продажби за Европа на Lancia, Николо Биаджоли, специален гост на събитието, представи уникалното позициониране на модела, резултат от две основни характеристики: елегантен стил и дързък иновативен темперамент.

Lancia Delta е първият модел, който представя новата философия на марката и затвърждава силната връзка на Lancia с бляскавия свят на модата, киното и музиката. Официалната автомобилна марка на италианската мода свързва традиционната елегантност на Lancia с оригинални дизайнерски решения, които за първи път обединяват темперамент на спортен автомобил с вътрешен комфорт на лимузина. Моделът представя няколко изцяло нови усъвършенствани двигателя, и иновативни технологични решения, като parking advisor, driving advisor, за максимален комфорт.

Гостите на официалното събитие имаха възможност да се запознаят отблизо с модел Delta с най-високото ниво на оборудване Platino, уникална двуцветна екстериорна комбинация bi-colore: Perla Nadir и покрив Lava black и по италиански стилния интериор с тапицерия от кожа и Alcantara®. Delta e единственият автомобил от този клас, който предлага ексклузивния кожен салон Poltrona Frau, характерен за марки като Мaserati и Ferrari.

Още преди официалния старт на продажбите на 10 ноември, над 15 от най-нетърпеливите клиенти проявиха интерес за поръчка на новата Delta, a първите горди собственици вече получиха своите ключове.

Тагове: