Коефициентът на въздушно съпротивление от 0,24 обещава да оправдае горното твърдение. Оборудването е идентично с това на четиривратия модел Аdaptive Main Beam Assist светлини, aвтоматично задействане на спирачна система в критични ситуации и още много.
Напредъкът в горивната консумация е значителен, 17% по-малък разход спрямо гамата на CLK. Базов бензинов мотор ще бъде 4-цилиндровият 250 CGI BlueEFFICIENCY с директно впръскване, 200 к.с. и 310 Нм въртящ момент. Разходът при него е 7,2 л/100 км, докато входящият дизел харчи смешните 5,3 л/100 км. 250 CDI BlueEFFICIENCY също е с 4 бутала и 200 коня, но със значително по-голям въртящ момент 500 Нм.
Официално колата ще бъде представена през март на Женевския салон, а при европейските дилъри ще пристигне в началото на май, уведомява ни агенция Speed-Press.
Коментари (0)