Тийнейджърите се отдръпват от Facebook и се преориентират към други социални мрежи като Instagram и Snapchat, прогнозира eMarketer, цитиран от AH. Прогнозата се отнася към потребителската база на най-голямата социална мрежа в САЩ и Великобритания, където за първи път се предрича спад за конкретна възрастова група.
Emarketer прогнозира, че като цяло потреблението ще се увеличи, като броят на потребителите в САЩ ще достигне 172.9 млн. заради ръст на популярността сред по-възрастните хора. Броят на тийнейджърите в социалната мрежа ще отчете спад от 3.4% спрямо предходната година до 14.5 млн.
Младите хора не намират социалната мрежа за толкова привлекателна, твърди Оскар Орозко, анализатор на eMarketer. Компанията трябва да привлича по-младите потребители, така че да добият навик да влизат във Facebook, който да остане и когато са по-възрастни и се превърнат в ключови потребители от гледна точка на рекламата.
Очаква се тази група да се ориентира към Instagram, която ще увеличи потребителската си база с 23.8% в САЩ до 85.5 млн. В същото време Snapchat ще увеличи потребителите си до 79.2 млн. в САЩ (25.8% ръст), като най-голям принос за това ще имат отново потребителите на 17 или по-малко години.
Изображение: HuffPost