През 2014 компанията Uber пусна куриерската си услуга UberRush, която стартира в няколко големи градове като Ню Йорк, Сан Франциско и Чикаго. UberRush е предназначена за потребители, които искат да получат или доставят пратки, като например малки и средни пакети и дори храна. Сега обаче компанията коментира, че ресторантите ще трябва да преминат към използване на UberEats, тъй като UberRush се реорганизира.

Според информация на Quartz промените влизат в сила от 8 май. Така ресторантите ще трябва да преминат към споменатата UberEats, която е “специално предназначена, за да отговаря на нуждите и да подпомага растежа на нашите индивидуални партньори и ресторантите", казват от Uber.

UberEats от своя страна се разшири и в момента е достъпна в повече от 10 града в САЩ. Междувременно UberRush ще остане на разположение за търговци на цветя, магазини за хранителни стоки и други. Подробности ще разберем след 8 май.

Тагове:
Още от Social