Новост в технологичното оборудване са системата за автоматично спазване на дистанция ACC, контролът над усукването на купето DCC и асистентът за автоматично паркиране. За сигурността се грижат система за контрол на стабилността ESP, оптимизирана издръжливост при катастрофа, 7 въздушни възглавници, включително и за колената на возещите се отпред, и специални ограничители при сблъсък за главата WOKS.
Гамата от двигатели както винаги ще е голяма. Два дизелови и 4 бензинови мотора ще се монтират в новата генерация на Golf. За пръв път дизеловите 2,0-литрови TDI, съответно с мощност от 110 и 140 к.с., ще са със система common rail вместо използваната досега помпа-дюза. Бензиновите агрегати започват с два атмосферни, генериращи 80 и 102 к.с., и новите TSI мотори с каскадно принудително пълнене, които използват както турбо, така и механичен компресор. Тяхната мощност ще е съответно 122 и 160 к.с.
С новите мотори и скоростни кутии, които ще бъдат DSG при по-големите агрегати, се очаква разходът на гориво да падне с цели 28%, като в същото време всички двигатели отговарят на нормата за вредни емисии EU-5, допълва агенция Speed-Press.
Коментари (0)