Според ABI Research iPad е генерирал 85% от продажбите на таблети през 2010, което всъщност не е никак не неочаквано. Имайки предвид, че продажбите на таблета започнаха в началото на 2010 на изключително достъпни цени и без никаква реална конкуренция, разбираемо е, че таблетът на Apple е толкова популярен. На второ място с 8% е Samsung Galaxy Tab, а на трето таблетите на Archos с 2%. 

Ситуацията през 2011 определено се променя, основният виновник за което е Android 3.0 Honeycomb, а потенциално и Playbook на RIM и TouchPad на HP. Конкуренцията на iPad обаче все още не е особено опасна, тъй като таблетните екосистеми на споменатите компании все още са в процес на изграждане, докато тази на Apple е вече добре развита и изпълнена с уникални и отлично реализирани приложения. 

 

Тагове: