Две-трети от продуктовия каталог на Acer ще отпаднат през 2012 г. Това разкри Джей Ти Уанг, председател и CEO на компанията. Целта на преструктурирането е през 2012 г. да бъде постигнат 10% ръст в продажбите на годишна база. Освен това фокусът на продуктите ще се измести по-далеч от „евтините“ модели, които са били приоритет на бившия CEO Джанфранко Ланчи.
Добрата новина е, че като цяло семейството устройства на Acer е доста голямо. То включва десетки ноутбук и нетбук модели, ултрабук модели, Chromebook конфигурации, таблети, настолни компютри, проектори, смартфони и други. С други думи, дори и да остане само 1/3 от целия продуктов каталог през 2012 г., той отново ще е впечатляващо богат.
Уанг предвижда, че цените на ултрабук системите ще паднат до 699 долара през 2012 г.