Моментална диагностика и достъп до актуални софтуерни ъпдейти предоставят приложението Remote Call и решението FOTA
Знаете ли какво е FOTA? Ами Remote Call приложението? Това са най-актуалните услуги на LG за дистанционна поддръжка. Представляват инсталирано предварително Remote Call приложение и FOTA (Firmware Over-the-Air) възможност за своите Android смартфони. Лесните за употреба и интелигентни функции ще осигурят прецизна диагностика на софтуера в телефоните и достъп до актуални софтуерни ъпдейти.
Първата дистанционна услуга, предлагана от производител
Започвайки с LG Optimus Black (LG P970) и LG Optimus Big (LG-LU6800), LG ще предостави предварително инсталирано Remote Call приложение, което предлага дистанционно диагностициране и дава възможност на потребителите да установяват възникнал проблем с телефона, без да е необходимо да посещават сервиз. За да получат тази услуга, потребителите трябва просто да направят запитване, като се обадят в Центъра за потребителска информация (Customer Information Center) на LG. След като получат разрешение от потребителите, служителите от центъра ще имат достъп до техните LG смартфони чрез 3G или Wi-Fi мрежа.
За допълнителна сигурност телефоните разполагат с функция за защита на данните, която ограничава достъпа на служителите от центъра до личната информация на потребителите (в това число имейли, SMS-и, календари и снимки), преди да получат изрично позволение от собственика на телефона. Предлагайки тази услуга, LG става първият производител на телефони в света, който предлага широк набор от дистанционни услуги за поддръжка на потребители на Android смартфони.
-
LG FOTA - услугата за автоматични ъпгрейди
Благодарение на интелигентната FOTA система и предварително инсталираното FOTA приложение потребителите ще получават регулярни известия за най-актуалните ъпгрейди. Системата улеснява потребителите да поддържат телефоните си в съответствие с най-актуалните софтуерни версии, като им осигурява достъп до най-новите функции, софтуер и Android OS подобрения, без да е необходимо да се свързват с компютър или да посещават сервиз или магазин.
LG представи новите услуги за дистанционна поддръжка в Корея през месец май. Услугите ще бъдат въведени и на други пазари през втората половина от годината.