Миналата седмица ви разказахме за плановете на Armani и Gucci да пуснат на пазара дизайнерски 3D очила. Техните аксесоари обаче са предназначени основно за киносалоните и триизмерните екрани и не могат да бъдат използвани другаде. За разлика от проекта на Calvin Klein за акесоар, който у дома служи за гледане на 3D телевизия или кино, а навън се превръща в напълно функционален чифт очила с UVA/UVB/UVC защита. Продуктът ще е сертифициран от RealD. Разбира се, цената отговаря на качествата – с други думи един такъв чифт ще ви струва 180 долара, когато през декември тази година излезе на пазара.

 

Слънчевите очила на Calvin Klein ще се отличават и по използваната 3D технология. За своя продукт модният гигант се е съюзил с Marchon3D. Резултатът е, че хай тек елегантния аксесоар ще е базиран на единствената технология, която използва извита 3D леща. Разработката на Marchon3D все още чака патентната си регистрация, но вече е сертифицирана от RealD.  

 

Тагове: