GLOBUL откри нов център за контрол и управление на мрежата, който ще осъществява денонощен мониторинг на мрежата на оператора на територията на цялата страна и ще осигурява сигурна, надеждна и качествена работа и поддръжка на всички съоръжения и ще даде възможност за още по-бързо отстраняване на възникнали проблеми и по-бърза реакция при кризи.

Операторът инвестира близо 9 милиона евро в новия Център за контрол и управление на мрежата, разположен в близост до централния офис на компанията в София. В центъра ще работят 20 професионалисти, които ще получават детайлна и навременна информация за състоянието и работата на мрежата на гигантски шестметров дигитален екран.

Новият Център за контрол и управление на мрежата бе открит от главния изпълнителен директор на GLOBUL, г-н Харис Коцибос със специална презентация пред представители на медиите.

Тагове: