След като преди няколко дни LG обяви, че смартфоните от серията Optimus ще пристигат с предварително инсталирана играта Angry Birds Rio, LG ще предоставя най-актуалните услуи за дистанционна поддръжка - предварително инсталирано Remote Call приложение и FOTA (Firmware Over-the-Air) - на своите Android смартфони. Това ще осигури прецизна диагностика на софтуера в телефоните и достъп до актуални софтуерни ъпдейти.


Първата дистанционна услуга, предлагана от производител
Започвайки с LG Optimus Black (LG P970) и LG Optimus Big (LG-LU6800), LG ще предостави предварително инсталирано "Remote Call" приложение, което предлага дистанционно диагностициране и дава възможност на потребителите да установяват възникнал проблем с телефона, без да е необходимо да посещават сервиз.


За да получат тази услуга, потребителите трябва просто да направят запитване, като се обадят в Центъра за потребителска информация (Customer Information Center) на LG. След като получат разрешение от потребителите, служителите от центъра ще имат достъп до техните LG смартфони чрез 3G или Wi-Fi мрежа.


За допълнителна сигурност телефоните разполагат с функция за защита на данните, която ограничава достъпа на служителите от центъра до личната информация на потребителите (в това число имейли, SMS-и, календари и снимки), преди да получат изрично позволение от собственика на телефона. Предлагайки тази услуга, LG става първият производител на телефони в света, който предлага широк набор от дистанционни услуги за поддръжка на потребители на Android смартфони.


Услугата LG FOTA за автоматични ъпгрейди
Благодарение на интелигентната FOTA система и предварително инсталираното FOTA приложение, потребителите ще получават регулярни известия за най-актуалните ъпгрейди. Системата улеснява потребителите да поддържат телефоните си в съответствие с най-актуалните софтуерни версии, като им осигурява достъп до най-новите функции, софтуер и Android OS подобрения, без да е необходимо да се свързват с компютър или да посещават сервиз или магазин.


LG представи новите услуги за дистанционна поддръжка в Корея през месец май. Услугите ще бъдат въведени и на други пазари през втората половина от годината.

 

Тагове: