Проучване, проведено от British Telecom, изследва различното поведение на мъжете и жените в социалните мрежи и тяхното отношение спрямо тяхната употреба. Оказва се, че нежният пол е по-голям фен на социалните медии от мъжката част на нашето общество. 

Над 2 000 са анкетираните британци, чиито навици в онлайн социалната сфера са били изследвани. Резултатите сочат, че повече от половината дами – 54%, имат социален профил, като най-често използват платформи като Facebook и Twitter. За разлика от тях, броят на мъжете с акаунт в социалните мрежи е значително по-нисък – 34%.  

Интересен факт, открит при провеждането на наблюдението, е че всъщност жените играят повече на онлайн игри от мъжете. Това развенчава мита за начина на ползване на интернет и прекарването на времето в онлайн пространството. Други доказани в проучването данни са, че дамите използват повече услугите на Pinterest, както и че тяхното засилено присъствие в интернет пространството, обуславят рекламните банери и определят голяма част от съдържанието, тъй като то е насочено към тях. Също така, излиза, че нежният пол поддържа повече блогове в сравнение с мъжете. 

В заключение трябва да отбележим, че всички анкетирани потребители, които имат активни профили в социалните медии, са казали, че биха усетили голяма липса, ако този тип платформи изчезнат. 

 

Тагове: