Вероятно знаете, че Lenovo поддържа две линии от ноутбуци и ултрабуци - IdeaPad и ThinkPad. Първата е насочена към обикновените потребители, а втората наследява култовите лаптопи на IBM и е ориентирана към тези с по-професионални нужди.
Един от най-противоречивите източници на слухове в технологичния свят, DigiTimes, споделя, че Lenovo се готви да се раздели с бранда IdeaPad и да заложи на изцяло нова продуктова стратегия, структурирана в две имена - Lenovo и Think. На практика промяната не е сериозна от продуктова гледна точка, но новите потребителски лаптопи на Lenovo няма да имат вторичен брандинг.
Все повече компании преминават към по-прости и ограничени продуктови линии, които се оказват по-лесни за разбиране от потребителите и често ги отправят по-лесно към високия клас.