
150 млн. мобилни телефона или с 30% повече в сравнение с миналата година планира да продаде LG през 2011 г. Делът на смартфоните се очаква да достигне 20% от всички реализирани бройки. Това разкриха от компанията по време на Световния мобилен конгрес (MWC) 2011, който се провежда в Барселона.
LG се стреми към четирикратно увеличение на продажбите на смартфони, които трябва да достигнат до повече от 30 млн. броя и съответно да осигурят 50% от общите приходи. Компанията планира да постигне това с пускането на 20 нови модела смартфони на световния пазар през 2011 година. За целта се предвиждат сериозни инвестиции в управлението на качеството и в развойна и изследователска дейност, като в това звено екипът се увеличава с 15% в сравнение с 2010 година, за да достигне над 6000 специалиста.
LG се фокусира върху въвеждането на технологични предимства като двуядрени процесори, 4G LTE (Long Term Evolution) и 3D технологиите при смартфоните от висок клас. Компанията ще развие и ключови партньорства с доставчици на съдържание, за да предложи на клиентите си редица 3D игри и филми, които ще са достъпни в LG Apps.