В началото на  2011 година на пазара ще се появят телевизори с марката на LG от новото семейство  SMART, съчетаващи в себе си лесно включване към Интернет и изключително удобство при експлоатация.  В основата на концепцията на новите телевизори LG SMART лежат четири  ключови понятия - По-леко, По-забавно, Повече и По-добре.

"По-леко" се отнася към удобството на експлоатация, което се постига с помощта на удобния главен панел, който позволява да се използват приложенията и да се получи достъп до разнообразното съдържание от един екран. Подобно на Интернет-портал,  главният панел помага на зрителите мигновенно да избират любимото съдържание. 
Концепцията "По-забавно" е за това, че  телевизорите LG SMART може да се използват в реалния живот с помощта на ТВ-приложения. 
"Повече" се отнася за възпроизвеждането на цифрово съдържание и използването на системата Media Link за предаване на съдържание  към ТВ семейството SMART. 
 "По-добре" означава система за сваляне на популярно първокласно съдържание от YouTube, Maxdome, Orange и MLB. На базата на това решение LG изготвя обширен списък с онлайн съдържание спрямо договореностите между компанията и водещите Интернет доставчици на подобни услуги и съдържание.

 

Тагове: