
В началото на 2011 година на пазара ще се появят телевизори с марката на LG от новото семейство SMART, съчетаващи в себе си лесно включване към Интернет и изключително удобство при експлоатация. В основата на концепцията на новите телевизори LG SMART лежат четири ключови понятия - По-леко, По-забавно, Повече и По-добре.
"По-леко" се отнася към удобството на експлоатация, което се постига с помощта на удобния главен панел, който позволява да се използват приложенията и да се получи достъп до разнообразното съдържание от един екран. Подобно на Интернет-портал, главният панел помага на зрителите мигновенно да избират любимото съдържание.
Концепцията "По-забавно" е за това, че телевизорите LG SMART може да се използват в реалния живот с помощта на ТВ-приложения.
"Повече" се отнася за възпроизвеждането на цифрово съдържание и използването на системата Media Link за предаване на съдържание към ТВ семейството SMART.
"По-добре" означава система за сваляне на популярно първокласно съдържание от YouTube, Maxdome, Orange и MLB. На базата на това решение LG изготвя обширен списък с онлайн съдържание спрямо договореностите между компанията и водещите Интернет доставчици на подобни услуги и съдържание.