![PlayStation™ The Concert идва в София за едно разтърсващо мултимедийно шоу](https://hicomm.bg/uploads/articles/202502/77950/300-mainimage-playstationthe-concert-idva-v-sofiya-za-edno-raztrsvashcho-multimediino-shou-publikvai-prez-fevruari-todor.jpg)
Майкрософт обяви официално старта на новия Office 2010 и SharePoint 2010 за бизнес клиенти. Версията за домашни потребители ще бъде на пазара от 17 юни, като българското й представяне ще съвпадне със световната премиера. От септември пък офис пакетът ще бъде достъпен и на български език, съобщиха от родното представителство на Майкрософт.
Представянето на пакета за бизнес клиенти направи Стивън Елъп, президент на бизнес подразделението на Майкрософт, а българските журналисти присъстваха на анонса виртуално от офиса на представителството на компанията. Домакин на срещата беше генералният директор на Майкрософт България Огнян Киряков. Той поясни, че целта на компанията с новия пакет е да се повиши продуктивността на потребителите, а едно от средствата за постигането й е като се намали броят на кликовете и на прозорците, през които се минава, за изпълнението на някаква задача.
Именно в повишаването на продуктивността, ефективността и конкурентоспособността Майкрософт вижда основните предимства на Office 2010 и SharePoint 2010. По данни на независимата анализаторска агенция Forrester, която е направила проучване сред потребители, тествали бета версиите на продуктите, Office 2010 и SharePoint 2010 спестяват 2 работни седмици на човек всяка година. Инвестицията в тях се връща на 301% в рамките на 7 месеца показват още изчисленията на анализаторите.
„Благодарение на новите версии на продуктите организациите могат да пестят средства, да прилагат новаторски подходи и да се развиват, като дават възможност на своите служители да бъдат максимално продуктивни, независимо от мястото, на което се намират, и устройството, с което работят - РС, телефон, браузър", каза Стивън Елъп.
В брой 109 на HiComm ще ви запознаем с новостите и подобренията в Office 2010, затова сега ще ви представим продукта само накратко с основните предимства, които ни показа Михаил Златанов, IW BG Lead, Майкрософт:
-
Функции за съавторство в Microsoft Word, Microsoft Office PowerPoint и Microsoft OneNote
-
Подобрено управление на имейл кореспонденцията и календара на Microsoft Outlook
-
Свързване на Outlook със социални мрежи
-
Достъп до Word, PowerPoint, Excel и OneNote през браузъра с възможност за директна редакция на документите
-
Възможности за редакция на видео, текст и снимки, както и за излъчване на PowerPoint презентации в интернет
-
Функция Sparklines за представяне на данни и тенденции само в една клетка в Excel
-
Business Intelligence инструменти, вградени в познатите приложения на Office.