Стюарт Хюз, авторът на най-скъпите издания на iPod и iPhone, вече е дизайнерът и зад най-луксозните телевизори в света. База за ексклузивната линия са моделите на немците от Metz, а официалното лого ще е на PrestigeHD. Серията аудиовизуална техника за най-дебелите портфейли включва два 55-инчови модела – Rose Edition и Supreme Edition. Първият е по-скъпият и може да е част от интериора ви срешу скромната сума от 1,5 милиона британски лири, вторият е малко по-евтин и струва едва 1 милион лири.

Какво превръща Rose Edition в есенция на домашния лукс? Това са 28 килограма 18-каратово розово злато, които изграждат корпуса на телевизора. Освен тях обаче 72 броя 1-каратови диаманта с кръгла форма и безброй слънчеви камъни и аметисти придават допълнителен блясък на 55-инчовото устройство. Последният акцент е слой естествена кожа от алигатор.

Supreme Edition е по-скромен със своите 19 килограма 22-каратово злато, 48 на брой 0,75-каратови диаманта, топази и авентюрин. И отново кожа от алигатор, разбира се.

Тагове: