Activision се трудят наистина здраво, за да могат всяка година да зарадват почитателите и хейтърите на франчайза Call of Duty с нови 4-5 часа вълнуващ геймплей. Затова на 1 май – Денят на труда, предстои “световна премиера” на следващата игра от поредицата за съвременни военни конфликти. Activision ъпдейтнаха сайта на играта с новината и спекулациите веднага започнаха. Бдителни фенове забелязаха, например, че новото лого има доста милитъри вид за разлика от друг път, което натежава в полза на аргумента, че новият Call of Duty все пак няма да е “Black Ops 2”, а ще донесе значима промяна в забуксувалия сценарий. Съдейки по маркетинговите материали, получени от западните ни колеги от Kotaku, ще можете да направите предварителна поръчка за играта още в деня след премиерата й – 2 май. Остава да чакаме подробностите за новите приключения на Агент/Сержант/Капитан/Майор/Полковник/Товарищ със затаен дъх...

 

Тагове: