Нестандартното при него е, че освен със 750 ватов инверторен електродвигател, монтиран в специален хъб при задното колело, той отделно е оборудван и с управляваща движението електроника, която е свързана със специално разработена за целта 30 клетъчна Ni-MH батерия. В предната ос на E+ Electric Bike е изграден модул, в който се намират електрически генератор, зареждащ батерията. Тя се състои от 6 групи от по 5 елемента, разположени в конфигурацията на полигон. Целият пакет осигурява ток с напрежение 36 волта и има капацитет 9Аh, като при пълно зареждане на батерията от 110W велосипедът ще може да се движи от 4 до 6 часа по равнинен терен или в градски условия.
Друга новост при E+ Electric Bike е LCD екранът, който се намира на
кормилото на електрическия велосипед. На него велосипедистът може да избере 19 различни режима на каране, вариращи от напълно автоматично до самостоятелно каране. Допълнително E+ Electric Bike може се да използва и като тренажор.
Продуктът е достъпен в 6 разновидности, които включват избор от стандартен градски велосипед, до крос-, планински или скоростни модели.
От Георги Георгиев
Коментари (0)