Засега Motorola няма планове да предлага Moto X извън САЩ, особено имайки предвид основното маркетингово послание на смартфона. Moto X обаче не е просто смартфон, а нов бранд за Motorola. Денис Удсайд споделя, че Moto X е водещ за компанията и тя планира да се развива около него, измествайки Droid линията за Verizon.

Удсайд твърди, че можем да очакваме още Moto X смартфони в бъдеще, вероятно в още по-нисък ценови клас и дори без договор. Не е изключено именно някое от тях да е дебютът на бранда в Европа. В основата на Moto X са възможностите за персонализация и наблягането на функционалност и иновативни възможности, вместо на сурова изчислителна мощ и огромни дисплеи.
Смятате ли, че Moto X би бил успешен в Европа? А знаете ли, че скоро очакваме Google Play версия на Moto X?

 

Тагове: