Въпреки, че стартиралата нова социална мрежа Pinterest e една от най-одумваните скоро време, определено не може да се отрече влиянието й.


Днес от Pinterest обявиха в блога си и нова опция, чрез която потребителите ще могат да избират „pin”-oвете си, така че те да се появяват подобно на корици на профила им (както Facebook въведоха cover page).


Интересен е факта, че повечето от потребителите с акаунт в социалната мрежа искат да могат да имат т.нар частни board-ове – т.е папка с изображения, която да не е видима от всички. Засега от Pinterest не излизат с изявление, но платформата като цяло не е насочена към ограничаване на видимостта на публикуваното съдържание.


Според проучване на PriceGrabber най-честите интереси на хората, посещаващи Pinterest са свързани с готвене, вътрешен интериор, мода, забавления и градинарство. Ако имате блог на тази тема, определено бихте могли да го популяризирате именно чрез тази платформа.
Факта, че повечето от хората имат подобни интереси, прави мрежата така обсъждана. Според много от потребителите, Pinterest e значим инструмент, само когато става въпрос за тези теми, но трудно би помогнал, ако сферата на развитие е друга.


Проучването обаче показва, че хората не само кликат на изображенията, които са публикувани. Те също така и купуват. 21% от потребителите, взели участие в изследването и притежаващи акаунт в Pinterest,  споделят, че са поръчали продукт, който са видели на нечий Pinboard.

Междувременно можете да видите нашия акаунт в Pinterest тук.

Тагове: