
За деветте месеца от своето съществуване, Banjo приложението за Android и iPhone, успя да набере популярност и достигна 1 милион потребители.
Бързото му разпространение се дължи на удобните функции, които предлага на потребителите. Те са базирани на настоящото им местоположение и споделянето му. Програмата съобщава, когато в близост до потребителя се намира негов приятел, използващ услугите на Facebook или Foursquare.
Софтуерът дава информация за настоящи включвания към мрежите, геообозначени туитове и Instagram снимки, изобразени на карта. Всичко това, дава на потребителя усещането за социална активност навсякъде, където и да се намира.
Функциите на Banjo разчитат изцяло на регистрация, от страна на Facebook или Foursquare абонатите, за да бъдат ефективни. Това до определена степен е минус на програмата, в сравнение с Highlight, например. Banjo основно е базиран и подхранван от социалните мрежи, а не толкова от препоръки на приятели.
Приложение с подобна функционалност като Banjo е Sonar, което разчита на общи регистрации в близост, за да направи предложение. Твърде рано е да се определи кое от приложенията за мобилни устройства ще стане лидер в предпочитанията на потребителите, но безспорно Banjo има шансове да заеме водещите позиции.