Само преди два дни RIM пусна в продажба собствения си таблет BlackBerry PlayBook. Компанията все още не е обявила официални данни за продажбите през първия ден – един от факторите, които участват в оценката на пазарния успех на даден продукт. Въпреки това Майк Абрамски от RBC Capital Markets коментира, че устройството на RIM е надминало очакванията за продажби на разпространителите. Неговият екип е провел проучване, при което е установена връзка със 70 различни магазина на BestBuy, Staples и Radio Shack. В 11% от представителствата на дребно продуктът е бил изчерпан още през първия ден (в числото на продажбите се включват и доставките за предварителните поръчки). След това анализаторският тим използва вградените инструменти за проверка на BestBuy, за да провери наличността на PlayBook в още 180 магазина в 10 големи града в САЩ. В 13% от проверените магазини не е наличен моделът с 16GB памет, в 87% - този с 32GB памет, а в 91% - вариантът с 64GB памет. Все пак Абрамски отбелязва, че първоначалната складова наличност в първия ден на продажбите не е известна, така че е възможно проверените магазини дори да не са заредили различните варианти PlayBook.