
Според скорошно проучване на Nielsen, разпределението на мобилните платформи в момента е стабилно, т.е, промените спрямо последното подобно изследване са незначителни.
Android води с 37%, като за пореден път се доказва като най-бързо достигналата до върха мобилна платформа. Това се дължи основно на изключително бюджетните предложения с продукта на Google.
На второ място е iOS на Apple с 27%, чието постижение също не е за подценяване. Нека не забравяме, че, за разлика от Android, iOS се използва само от iPhone, а актуалното предложение на Apple винаги е било едно. Дори да се върнем назад, смартфоните на компанията са само четири, докато предложенията с решението на Google са стотици.
На трето място остава BlackBerry OS с 22%, а дори малките играчи като WebOS и Windows Phone 7 са запазили своите дялове.
Статистиката отразява само продажбите на смартфони, а не на таблети, мултимедийни плеъри и други устройства, използващи съответните платформи.