91.3 млн. OLED екрана са били доставени през първите три месеца на тази година, съобщи Korea Herald. По-голямата част от тези екрани се ползва в смартфони и телевизори. 

Samsung остава лидер на пазара, като неговото подразделение Samsung Display е доставило 86.7 млн. дисплея, което отговаря на 95% от всички доставки на пазара. Основно тези екрани се ползват от мобилното подразделение Samsung Mobile, но се купуват и от други производители от Китай, например. 

Според слуховете Samsung Display е подписала сделка с Apple за доставка на OLED дисплеи, които ще се ползват в следващото поколение iPhone. Компанията вече е инвестирала 1.5 млрд. долара в една от фабриките, за да се увеличи производствения капацитет. 

LG е на второ място, като LG Display се фокусира предимно върху OLED екраните, предназначени за телевизори, а за телефоните си ползва LCD. 

Прочетете: Samsung тества нов TouchWiz, който няма меню с приложения (снимки)

Тагове: