Водка Smirnoff създаде приложение за смартфони и таблети – Mixhibit. Иновацията сглобява най-добрите преживявания на потребителите, уловени във Facebook, Instagram и Twitter в единствено по рода си ефектно видео. Безплатното приложение вече се предлага от iTunes Store и Google Play. Mixhibit представя видео разказ за потребителя и неговите приятели, като генерира съдържание от съответните профили в социалните мрежи.

 

„Ние разбираме колко е важно да можеш да свържеш физическото изживяване с виртуалната реалност“, коментира Мишел Клейн, вицепрезидент на Smirnoff. „И Mixhibit е точно този инструмент, който помага на потребителите да споделят в реално време преживяванията си по уникален и достъпен начин.“

 

Бета тестовете на приложението са стартирали през март 2013, а освен фенове от Facebook страницата на Smirnoff, са се включили и много музиканти, за да се получи търсеният резултат – лесно за употреба и иновативно приложение.

 

„Mixhibit ми позволява да се свържа с феновете си по невероятен начин“, споделя световноизвестният DJ Paul van Dyk. „Споделянето вече не се изразява само в снимка или пост. Мога да разкажа цялата история чрез интересни клипове за моите приятели и фенове.“

 

С Mixhibit креативният процес е в ръцете на потребителите. Те избират от своите снимки и статуси, както и подходяща музика от библиотеката на приложението, съдържащата повече от 10 00 песни за всеки вкус и настроение. Функционалността да се извлече информация от приятелски профил пък дава възможност и за споделяне на съвместни преживявания.

 

Тагове: