Twitter, новинарски сайтове, онлайн магазини, брошури от страници, в които сте се регистрирали преди години, всички ви пращат промоционални имейли. Gmail вече дава лесен вариант за разчистване на пощата, като добавя unsubscribe бутон (отписване, в българската версия) за отказване от услугата, вдясно от името на изпращача. Google съобщи новината в Google+ страницата на имейл услугата.
За да работи функцията, изпращачът трябва да е приложил линк за отказване от услугата в имейла, който разглеждате, така че бутонът не ви дава невиждани досега сили. Въпреки това нежеланите абонаменти се трупат бързо и ровенето през всеки от тях за ситния шрифт с unsubscribe функцията е досадно. Писмата, които не включват автоматичен вариант за отказване от услугата, ще трябва да продължите да толерирате, да търсите други варианти за прекратяване на абонамента или да маркирате като спам, за да бъдат автоматично изчиствани от пощенската ви кутия.