Electronic Arts откриха ударно серията пресконференции на тазгодишното издание на Electronic Entertainment Expo, или E3. Американският гигант представи продълженията на някои от най-успешните си франчайзи, нова платформа за оригинално съдържание и фокус към състезателната същност на заглавията от EA Sports. Ето и най-важното от събитието.

 

Трейлърът на Titanfall 2 лийкна ден преди пресконференцията

Това обаче не спря Винс Зампела от Respawn да се опита да хайпне продължението на мултиплейър шутъра. За съжаление оригиналната Titanfall остави горчив вкус в устата на средностатистическия геймър, след като грандиозните обещания, дадени от EA, така и не бяха превърнати в реалност. Добрата новина е, че изглежда Respawn са се поучили от грешките си и Titanfall 2 ще получи адекватна Single Player кампания. Като изключим това, единствените новости, които видяхме, беше един grapple hook. Играта излиза на 28 октомври с 6 нови Титана за PC, PlayStation 4 и Xbox One.

 

Състезателен поглед към EA Sports

Последва презентация на Питър Мур, оглавяващ спортната дивизия на Electronic Arts - EA Sports. По негови думи компанията възприема "нов подход към състезателния гейминг", правейки състезанията достъпни за повече играчи наведнъж. За целта заглавията от EA Sports линията отсега нататък ще имат интегрирани в себе си "live събития".

Беше обявен новият Madden, като междувременно се провеждаше състезание по играта по NFL по време на E3. По-голям интерес предизвика новата FIFA 2017, която бе представена като "революция в поредицата". Играта, наречена FIFA 17: The Journey, ще има обновен Story Mode и главно действащо лице на име Алекс Хънтър. Има редица геймплей промени, между които пълна преработка на физиките, нов intelligence system за играчите и нови начини "за създаване на разигравания през гол линията".

 

Вие сте извънземното в Mass Effect: Andromeda

Най-накрая нещо по моята част! Получихме нова информация около продължението на култовия RPG шутър на Bioware. Историята ще проследи експедицията ви из галактиката Андромеда, където абсолютно всичко е различно от познатото ни досега във вселената на Mass Effect - планетите, технологиите и биологичните видове. В тази галактика вие сте извънземното! Изглежда е въпрос на гледна точка.

Отново беше потвърдено, че играта няма да има нищо общо с оригиналната Mass Effect трилогия, макар много фенове още да не сме се отказали от мисълта, че Командир Шепърд може би е жив. Mass Effect: Andromeda изглежда ще е много по-масивно приключение от познатото ни досега. Изградена на базата на Frostbite енджина, играта ще залага повече на изследване на света, отколкото на фокусирана към един герой история. Което по мое мнение е поредната грешка, която Bioware ще направят. Отдалечаването на компанията от собствения й иконичен почерк се видя още в Dragon Age: Inquisition, но това е тема за друг материал.

Не беше обявена дата на излизане за Mass Effect: Andromeda, но от EA заявиха, че ще изкарат още информация през октомври. Да се надяваме тя да бъде придружена от истински геймплей трейлър.

 

EA Originals подкрепя малките студиа

Учудващо, нали? Историята на Electronic Arts показва хищно изяждане на по-малките разработчици, но изглежда компанията най-накрая е прозряла смисъла в инди заглавията. Новата платформа EA Originals ще дава финансиране и възможност за издаване на игрите на малки студиа с оригинални идеи, като печалбата ще отива към самите студиа (на теория).

Първата игра от EA Originals - Fe, също беше представена. Тя е разработена от малкото шведско студио Zoink и има "личен наратив, свързан с връзката ни с природата". Играете с малко вълче, което се среща с други обитатели на гората, комуникиращи помежду си чрез странна музика. Всяка песен, която научите, ви дава достъп до нови части от игровия свят. Fe изглежда очарователно и обещава свобода на изследване на света. Ако като мен сте почитатели на Ori and the Blind Forest на Moon Studios, то и вие сигурно вече сте екзалтирани за Fe, и то само заради невероятният арт стил.

 

Три игри по StarWars са на хоризонта

След Battlefront не знам доколко това е положителна или отрицателна новина. Монополът на EA над StarWars франчайза е имал добрите си моменти, но след незадоволителната Knights of the Old Republic 2, разочароващото MMO The Old Republic и гореспоменатия Battlefront потръпвам, когато компанията обяви нови игри във вселената. Но да мина по същество.

Имаме нов Battlefront (yey?), нов екшън-адвенчър за 2018 г. от студиото Visceral и още една екшън игра от Respawn, която изглежда ще залага на motion capture. Ето малко по-подробен поглед към трите и бъдещето на франчайза в ръцете на EA:

 

Battlefield 1 изглежда още по-впечатляваща

Завършваме с наистина необикновената Battlefield 1, която ще ни пренесе в окопите на Първата световна война. Всяка карта в мултиплейъра ще идва с динамично сменящо се време, което да разнообразява допълнително условията на битката. Играта излиза на 21 октомври за PC, PlayStation 4 и Xbox One след няколкогодишно разработване и надали има смисъл да се впускам в подробности. Get hyped!

Лийковете преди пресконференциите на E3 продължават и Microsoft също не успяха да се спасят

Тагове: