
И по всичко личи, че програмата и този път не само ще покрие, но и ще надмине всички очаквания. В рамките на събитието са предвидени дискусионни панели, индивидуални лекции, кафе паузи, обяд, както и нетуъркинг коктейл за всички гости и участници. Събитието е посветено на винаги актуалната тема за постигане на повече продажби за бизнеса.
И все пак какво конкретно ще се случи на Sales Club Conference 2025 - Vol.4?
Дискусионните панели
Ще бъдат 5 на брой и ще съберат на една сцена водещи финансови, sales и маркетинг експерти, както и доказали се в своята сфера предприемачи и мениджъри.
„Изкуството да продаваш - Sales Club Academy“ - откриващият панел представлява среща с всички преподаватели от първото издание на онлайн академия за продажби Sales Club Academy - още един реализиран проект под шапката на бизнес бранда Sales Club. Подгответе се с въпроси, защото дискусията ще бъде повече от интересна.
„Елегантен бизнес: Клиентската удовлетвореност като формула за успех“ - дискусия, посветена на очакванията и изискванията на съвременния потребител. Как да създадем безупречно преживяване, което да ни отличи от конкуренцията и да спечели лоялността на аудиторията? Отговори на тези въпроси ще дадат предприемачи и мениджъри от водещи компании у нас, сред които myPos Bulgaria, Evrotrust, Merréh, Besha и Unique Estates.
Панел „Експанзия: Нови пазари“ ще постави фокуса върху възможностите за реализация на продажби в чужбина. За да бъде разговорът динамичен и максимално всеобхватен, организаторите са поканили представители на банкови и финансови институции, основател на компания за складови и фулфилмънт услуги, както и маркетинг мениджър в българска козметична компания с износ зад граница.
„Стратегии за растеж и стабилност в бизнеса“ е посветен на актуалните методи, чрез които можем да постигнем високи нива на продажби за продължителен период. На сцената ще видим мениджъри и предприемачи от най-различни сфери на развитие, които ще споделят своя опит и наблюдения.
Последният панел „Реклама или продажба?“ ще изследва новите тенденции в дигиталния маркетинг и как бизнесът може да се възползва от тях, за да генерира устойчиви приходи. В разговора ще участват мениджъри и специалисти от водещи рекламни агенции в България.
Индивидуалните лекции
Събитието включва четири индивидуални презентации, водени от изтъкнати предприемачи и специалисти. Програмата започва с лекция на телевизионния продуцент и предприемач Андрей Арнаудов, озаглавена „Завръщане към родината. Бизнес и развитие в България“.
Следва презентация от Венислав Йотов - мениджър на застрахователна компания Colonnade, който ще сподели знания и съвети за всички, които искат да развиват своя бизнес в условия на сигурност. Христо Колев от tbi bank ще представи иновативни финансови решения и стратегии за дигитализация в банковия сектор.
Последната лекция е на Симеон Лазаров (бизнес консултант и основател на инициативата „Не си сам“) със заглавие „Как да бъдеш по-добър - доброволчеството като инструмент за развитие на хора, екипи и общности“, където ще се разгледа ролята на доброволчеството в личностното и професионално развитие.
Запазете датата свободна: 21.03.2025, София, Inter Expo Center, зала „Витоша“.
Снимки: Sales Club