Един от най-младите гурута в социалните комуникации пристига в България за 4-ия семинар на Social Мe. Иржи Воувс ще представи трикове и техники за работа в социалните мрежи.

Един от най-популярните млади специалисти в света на маркетинга в социалните мрежи пристига в България в началото на следващия месец. На 1 юли от 08.30 часа в СТЦ Интерпред той ще е един от специалните лектори в четвъртия пореден семинар, организиран от най-голямата българска компания за работа в социалните мрежи – Social Me. Иржи Воувс ще запознае българските маркетолози с маркетингови трикове и техники за работа в социалните мрежи и по-специално в най-популярната у нас – Facebook. Участниците ще имат възможност да научат „тайните на Фейсбук” с помощта на някои от най-значимите имена в този бизнес у нас като – Ален Попович, маркетинг мениджър на Social Me, Евгени Йорданов, експерт по SEO и социални мрежи, интернет маркетинг и уебдизайн. Иво Илиев – експерт в сферата на дигиталния маркетинг и реклама.


Иржи Воувс е съосновател и директор на Candytech/Socialbakers – компании, фокусирани в създаване и имплементиране на Фейсбук маркетинг кампании. Candytech е една от малкото фирми, които са избрани от Фейсбук като Facebook Prefered Developer Consultants. Фирмите се занимават с предлагане на Фейсбук приложения и маркетинг кампании на едни от най-големите компании и марки в света. Иржи Воувс има много голям опит в маркетинга чрез социални мрежи – от консултации и въвеждане на фирми и марки в света на Фейсбук до създаване на топ маркетинг кампании, анализиране на резултатите и помагане на марките да създадат присъствие в социалната мрежа. След поредица успешно реализирани семинари „Тайните на Фейсбук” е четвъртият, който българската компания Social Me организира. До момента над 500 участници са се регистрирали в семинарите, за да чуят кои са най-успешните начини за ефективна и ефикасна комуникация в интернет. Досега в дискусиите участие са взели едни от най-ярките имена в българското интернет пространство, част от тях са Деси Бошнакова, преподавател в НБУ и изпълнителен директор на ROI Communication, Ивелина Атанасова, собственик на NewTrend.bg, Крис Георгиев, маркетинг директор на StockPodium, Пламен Петров, Бисер Вълов, Борис Луканов и други.

Регистрацията за семинара „Тайните на Фейсбук” става в интернет страницата на Social Me: на цена от 148 лв. с ДДС, като при записване на повече от 1 участници органзаторите правят намаление от 10%.  Крайният срок за записване е 29 юни 2011 г.

 

Тагове: