След по-малко от месец, на 3 април, ще се проведе първият у нас конгрес за онлайн търговияeCommCongress. Организатор на събитието е EventsBakery, а идеята е в Интер Експо Център да се съберат хора, заинтересовани от развитието на този бизнес. Най-ценното е, че в рамките на eCommCongress посетителите ще могат да се запознаят с най-добрите практики в електронната търговия – неща, които са сработили и са показали отлични резултати. Освен примери ще бъдат дадени и препоръки как онлайн търговците да повишат ефективността си, да привлекат нови клиенти и да изградят лоялни такива, като печелят повече; как търговците с физически обекти да използват наличните ресурси, за да увеличат печалбите си, като продават и онлайн, и да достигат до още повече клиенти, независимо къде живеят те и в колко часа биха искали да си пазаруват; как клиентите да правят изгодни за тях онлайн поръчки, като същевременно пестят време, пари и имат комфорта да пазаруват от желаното от тях място и свобода на избора.

Сред лекторите ще е Спас Сливков, изпълнителен директор на OLX.bg, който ще сподели добри практики за добри продажби онлайн с минимална финансова инвестиция. В програмата участие имат още Ева Вучева, директор корпоративно развитие на ЦИЕ Fashion Days Group, Георги Мирчев, който се занимава активно с проучването и интегрирането на най-добрите практики и методологии за развиване на онлайн бизнес, Стефан Чорбанов, съосновател на Stenik, една от водещите уеб агенции за разработка на интернет магазини в България и Огнян Младенов, водещ експерт по оптимизация за търсещи машини. В eCommCongress ще можете да изслушате и Георги Христулев, който ще засегне темата за e-mail маркетинг и как да превръщаме всеки нов клиент в онлайн магазина, в лоялен, Никола Романов, който за 8 месеца е успял да обработи поръчки за 100 000 долара при това без да има собствен онлайн магазин, Огнян Лахчев, който е част от екипа на eMag, професионалист в развитието на Martketplace платформите в глобален мащаб, и Василена Вълчанова – маркетинг мениджър на Ozone.

Освен семинарна част събитието ще има и изложение със свободен вход за посетители. Посредством него всички фирми и доставчици на онлайн услуги ще се срещнат с желаещите да правят онлайн бизнес.

Още от Social