През третото тримесечие на 2010 г. пазарният дял на Apple при таблетите е скочил на 95%. Това обявиха от Strategy Analitics. Според тях продажбите на таблети в световен план са се увеличили с 26% спрямо второто тримесечие на годината, като равносметката е 4,4 милиона продадени устройства. От тях 4,19 милиона са само iPad. 

 

Операционната система на Google пък е загубила част от позициите си и сега държи 2,3% от пазара спрямо 2,9% през Q2. Очаква се обаче през четвъртото тримесечие на 2010 г. пазарният дял на Android да скочи с премиерата на редица нови таблети като Samsung Galaxy Tab. Сред Android конкурентите на iPad са устройства, разработени и от компании като Dell и Asus… Във войната за лъвския пай от пазара с променлив успех се намесват и таблети с различни операционни системи като модела на RIM - BlackBerry PlayBook.

 

Тагове: