Според последни данни от агенцията за пазарни проучвания Omdia през второто тримесечие на настоящата година Hisense телевизорите заемат второ място по доставки в света. В доклада се наблюдава общ тренд на намаляване, но въпреки това Hisense бележи растеж и благодарение на това защитава тази впечатляваща позиция.
Компанията подчертава, че този успех не е случайност, а отражение на съвкупността от технологичен капацитет, силата на бранда и нестихващите иновации.
ВИЖ ОЩЕ: Hisense 55U8HQ - футболната треска завладява екрана (ВИДЕО РЕВЮ)
„Очакваме нашите глобални доставки да надхвърлят 20 милиона единици до края на 2022 г. и също така да продължим устойчивия си растеж за трета поредна година. Този доклад доказва, че клиентите по целия свят признават нашия ангажимент и ни подкрепят в мисията ни да направим иновативната, висококачествена технология достъпна за всички“, казаха от компанията.
Пандемията от коронавирус доведе до увеличена употреба на телевизори за дома. Hisense последва нарастващото търсене на пазара и моделите с големи екрани бяха абсолютен фаворит на купувачите по целия свят.
Последните данни за продажбите са само една от поредицата добри новини за китайския гигант Hisense.
Hisense също беше горд официален спонсор на Световното първенство по футбол в Катар 2022™. Благодарение на специалната технология на Hisense ULED телевизорите вие наистина ще можете да доведете футболните звезди във вашия хол. След като свикнете със спортния режим и всички предимства на Hisense ULED телевизорите, едва ли ще искате нещо друго.
Снимки: Hisense