Развлекателната индустрия с лекота е изградила своя заблуждаващ свят на лесни успехи и съвсем постижими първокласни изживявания. В последния месец от годината като че ли всички се подхлъзваме по тази лъскава повърхност, обсъждайки грандиозни планове и градейки кула от високи очаквания. И точно в този миг се появява по изключително силен начин емблематичната фигура на Мила Йовович като част от кампанията на Johnnie Walker “The Walkers”.
Припомняме, че преди няколко месеца имахме възможност да се настроим на леко лежерната вълна на първия посланик на движението “The Walkers” - Ейдриън Броуди.
Феновете познават Мила Йовович най-вече с нейните роли в иконични заглавия като „Петият елемент“, поредицата „Заразно зло“, както и хитовия Monster Hunter. Изградените от нея персонажи ѝ създават бленуван имидж на фантастична суперзвезда и погледнато отстрани, изглежда, че просто съдбата е била и продължава да бъде благосклонна към актрисата. В биографията си тя е успяла да нареди и няколко студийни албума, както и стотици участия за глобални модни брандове - присъствието ѝ е като гарантирана рецепта за успех.
Но за кампанията на Johnnie Walker “The Walkers” тя прави изненадващо разкритие: животът не е само позитивни реакции в социалните мрежи, нито е низ от професионално кадрирани мигове. Корените на Мила Йовович ѝ дават пълното право да изтъкне една доста силно изразена източноевропейска черта: че няма какво да се доказва, а е нужна сила да се продължи въпреки историческите препятствия. В специално интервю тя споделя, че трудностите в живота ѝ са я научили на упоритост да продължава напред:
Заедно с успехите си тя неминуемо е преминала и през множество критики, на които е обърнала внимание, но не е позволила да се превърнат в нейна двигателна сила. Мисълта ѝ не може да звучи по-ясно: „Аз също срещам предизвикателства, но точно като Johnnie предпочитам да крача напред, да взема нещата в собствените си ръце, да предизвикам промяната, която искам да видя“. Ето как динамичният и ярък характер на Йовович се съчетава със стила и енергията на бранда.
Новото видео от кампанията на Johnnie Walker “The Walkers” е дело на самия съпруг на актрисата - режисьора Пол У. С. Андерсън. По изключително стимулиращ кинематографичен начин той улавя посланието на Мила Йовович, която предпочита да избутва границите на един предефиниран свят, в който всяко движение се следи непрестанно с непрестанна намеса от страна на технологиите. Точно като историята на Johnnie Walker тази на Мила никога не е била свързана с поемането по отъпкани пътеки: „Johnnie Walker никога не е поемал в очакваната посока. Основателят на Johnnie Walker не е вярвал в определянето на живота си „според правилата“. Той е знаел, че най-великите житейски съдби не са следвали права линия. Прогресът настъпва, когато си готов да игнорираш границите и да рискуваш всичко, докато вървиш към собствените си безстрашни предели“.
Посланието в новата кампания “The Walkers” е кратко, но ясно:
Johnnie Walker е скоч уиски марка номер едно в света (IWSR 2019), харесвана от хората в над 180 страни по света. От основаването ѝ преди 200 години от John Walker и до днес мастър-блендърите на марката винаги са преследвали вкус и качество над всичко останало.
Днешното портфолио от награждавани уискита на марката включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years and Blue Label.
Заедно те съставляват продажби от над 19 милиона каси годишно (IWSR, 2018), превръщайки Johnnie Walker в най-популярната скоч уиски марка в света.
Снимки: Johnnie Walker
Виж още: Звънкото „Наздраве“ на Ейдриън Броуди отеква в THE WALKERS - новата кампания на Johnnie Walker