Напиши думата, която търсиш и натисни Enter

Малко вероятно е да не сте попаднали на THE WALKERS - новата кампания на най-широко разпространеното шотландско уиски в света Johnnie Walker. Видеото ни отпраща към парти на покрива на небостъргач, а DJ-ят ни изглежда странно познат. От началния надпис, гласящ "Велики неща се постигат с постоянство. Никога не се предавай. Keep walking", се разбира, че това не е кой да е, а носителят на "Оскар" Ейдриън Броуди.
Ние лично нямаме търпение да видим превъплъщенията на актьора в дълго чакания шедьовър на Уес Андерсън The French Dispatch и в CHAPELWAITE - готически сериал на ужасите по романа на Стивън Кинг "Сейлъмс Лот". Освен това той е част и от актьорския състав на SEE HOW THEY RUN и третия сезон на сериала на HBO "Наследници". Заедно с тези продукции предстои да го видим в ролята на Пат Райли, легендарния баскетболен треньор в неозаглавения драматичен сериал на HBO и американския режисьор Adam McKay за отбора на Лос Анджелис Лейкърс през 80-те, както и в режисираната от Андрю Доминик и продуцирана от Netflix драма за живота на Мерилин Монро BLONDE.

Но миксирайки трак, в който се чува I am in heaven, Броуди явно е тук, за да ни разкаже и демонстрира нещо много повече, нещо, което е типично за един истински WALKER.

В интервю, посветено на кампанията, Броуди разказва, че е прекарал локдауна, работейки по няколко страхотни проекта, но е използвал времето и да възроди своята позабравена любов към правенето на музика. Оказва се, че не само бийтовете към парчето са негово дело, но той дори изпълнява и вокалите в така запомнящата се мелодия в рекламната кампания на Johnnie Walker.

Актьорската професия винаги е била свързана с много пътуване и Броуди признава, че обстоятелствата през последните две години са му помогнали да осъзнае колко му липсва "чувството за това, колко достъпен беше целият свят". Ето защо предизвикателството да каже "Наздраве" на толкова много източноевропейски езици не е било толкова трудно за него, а напротив: той се е насладил "на предизвикателството да вдигна тост към света на толкова много различни езици!".
Не можем да избягаме и от темата, че през последното десетилетие заради подбора си на роли актьорът е добил статута на пример за изискан стил. На въпроса, дали вижда тенденция, в която това възприятие да губи част от значимостта си, той отговаря още по-класически:

"Стилът е лично отражение на това, което сте и което чувствате. Не смятам, че обезателно трябва да бъде налаган от някакви течения, а че е въпрос на собствен избор."

Съчетавайки тези детайли, само за няколко секунди става ясно, че Ейдриън Броуди притежава всички качества на един WALKER. Той винаги е бил готов да направи онова допълнително усилие, за да стане светът по-добро място и да предизвика статуквото. Именно той е героят във видеото THE WALKERS, основен вдъхновител на този така нужен прогрес. Разпалвайки представата за това, което е възможно да постигнем, той ни показва, че във всеки от нас има един WALKER, който прегръща промяната и продължава напред.
Лекотата, с която Броуди борави с толкова много таланти, е изключително вдъхновяваща. Философията на Keep Walking: "Ние не се задоволяваме с нещата такива, каквито са. Ние вървим напред", е в абсолютен унисон с наложилата се напоследък тенденция всички ние да споделяме "забравените" си таланти със света.

Новата кампания THE WALKERS представя героите на нашето съвремие, които не са само посланици на марката, но и двигатели на позитивни промени в обществото. Тя трансформира легендарния слоган KEEP WALKING в призив за всеобщ прогрес. "Светът сега се нуждае от напредък повече от всякога и това е нещо, което можем да постигнем заедно", е основното послание на марката.


"В света на социалната свързаност Johnnie Walker винаги е бил движеща сила. От векове събираме хората заедно, а точно сега това е по-важно от всякога. С кампанията THE WALKERS и Ейдриън Броуди като посланик на марката ние отново даваме глас на нашия ангажимент културата да бъде по-значима част от живота ни" - казва Fardin Ahmadyar, Бранд мениджър на категория уиски на Diageo за Източна Европа.

Johnnie Walker е скоч уиски марка номер едно в света (IWSR 2019), харесвана от хората в над 180 страни по света. От основаването ѝ преди 200 години от John Walker и до днес мастър-блендърите на марката винаги са преследвали вкус и качество над всичко останало.
Днешното портфолио от награждавани уискита на марката включва Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years and Blue Label.
Заедно те съставляват продажби от над 19 милиона каси годишно (IWSR, 2018), превръщайки Johnnie Walker в най-популярната скоч уиски марка в света.

Снимки: Johnnie Walker

Виж още: Райън Рейнолдс продаде марката си джин за 610 милиона долара