Kickstarter публикува ново независимо проучване за броя провалени проекти в платформата. По данните от изследването те са 9% от всички публикувани – значителна бройка, която обаче говори повече за лоши намерения или неуспех от страна на създателите на проекта, отколкото за фундаментален проблем в модела на Kickstarter. Около 8% от всички пари, платени за проекти, отиват за такива, които в бъдеще се провалят. Неуспешните начинания са равномерно разпределени между различните категории продукти.

Kickstarter проведе и проучване за мнението на потребителите си, за да установи какви са техните реакции, както и какво е отношението на авторите на провалени проекти. Според потребителите между 15% и 20% от тях са имали адекватна реакция и следващи действия след провала на проекта си. Едва 13% от неуспешните продукти са компенсирали подкрепилите ги потребители с връщане на парите или друг продукт. Възможно е в бъдеще Kickstarter да започне да регулира проектите малко по-строго, за да намали броя на провалите и разочарованите потребители.

Най-мащабният проект от европейски автори в Kickstarter също се провали.